Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Lekker pannenkoeken eten, nou vergeet het maar!

Al enkele malen eerder gedaan bij het Farregat en dat was goed, alleen wat al eerder was opgevallen is dat de bediening erg achteruit is gegaan. Maar goed dat kan tijdelijk zijn, dus nogmaals proberen (ondanks dezelfde ervaring van familie en vrienden).

De pannenkoeken waren flinterdun en de wijnglazen smerig.

Er stond geen stroop op tafel, toen wij daarom vroegen kregen we een fles met minder dan 1cm stroop in de fles (dit voor 4 volwassen personen), dus gevraagd om een andere fles. Die kregen we direct alleen die was net zo leeg. Dus heb ik mijn ongenoegen hierover geuit en gevraagd om een volle fles, de jongeman antwoorde met die is er niet.

Ik zei hem, dat hij dan maar achter moest gaan kijken, want dat ik met dit antwoord geen genoegen nam. Wanneer je pannenkoeken serveert, hoor je daar ook een goed gevulde fles stroop bij te bieden. Na enige tijd kwam hij aan met een volle fles. Bij de 2e pannenkoek (nog honger na zo een dunne 1ste, had mijn zoon een pannenkoek met ham en kaas besteld. Hij kreeg alleen kaas en meldde dit, de serveerster zou even navragen of hij dit wel had besteld?

Ze moet nog terugkomen aan tafel.

Dit is voor ons nu echt de laatste keer dat wij bij het Farregat zijn geweest!

2,8