1. Wij zijn na lange tijd weer wezen eten in dit restaurant. We lieten onze keuze vallen op het los angus menu van 30 eu. Het vlees van het hoofdmenu is prima, me vrouw had de zalmmoot. De sauzen die er bij hoorden kwamen duidelijk uit een pakje, de rijst die bij de zalm hoorde te zitten ontbrak en het ergste de zalm zat behoorlijk vol graad, de knoflookboter was knoflooksaus in een kommetje, de pepersaus bij het vlees kwam uit een pakje, die was goed zout. Het voorgerecht waren gehakballetjes die rechtstreeks uit het vak van de supermarkt kwamen, de garnalen van me vrouw waren lekker alleen ook de saus weer kant en klaar. De creme brulee als nagerecht kwam ook uit het vak van de supermarkt, de lijmresten van de verpakking van het standaard glazenschaaltje zaten er nog op. Het duurde ruim 3 kwartier voordat we het 1e gerecht kregen. Kortom het vlees waar de argentijn om bekend staat is prima, alleen alles maar dan ook alles eromheen is kant en klaar en dat is heel jammer.