Op dit adres zit nu: Zeus

1. Ook wij zijn via VakantieVeilingen hier terecht gekomen. 14 Mei was het zover en we werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Het voorgerecht en hoofdgerecht werd opgenomen en we kregen alvast stokbrood met kruidenboter. Dat begon goed. Maar wat er ook gebeurde: er kwam niks meer, alleen tot 5 man personeel die onze bestelling op wilde nemen. Hadden we allang gedaan en we zaten nog steeds op het voorgerecht te wachten. Gasten die een tijd ná ons kwamen, zaten al aan het hoofdgerecht, terwijl wij nog met het voorgerecht moesten beginnen. Toen kwam de gastvrouw vragen of we het nagerecht al hadden uitgekozen. "Nou nee dus, want we hadden nog niks gehad". Toen kwamen ze het snel brengen en het was lekker. Vervolgens.....weer een lange tijd wachten en je raad het al: "was de koffie lekker?" Koffie? We hadden het hoofdgerecht nog niet eens gehad. Beetje jammer allemaal, maar het kan gebeuren. Dan maar weer wachten, terwijl de gasten die ná ons kwamen al hadden gegeten en afgerekend. Slordig allemaal. Het hoofdgerecht smaakte ook goed gelukkig. Dan maar weer eens vragen of we ons nagerecht konden bestellen. Dat kon. Wéér een lange tijd wachten. Intussen zaten we al 2 uur in het restaurant en hadden ons "toetje" en cappucino nog niet op. Weer vragen. Toetje kwam er toen snel aan en hebben maar gelijk 2 cappucino gevraagd, anders moesten we daar weer een hele tijd op wachten. En je raad het alweer....niet 2 maar 1 cappucino wordt gebracht met als reactie: "u had er toch maar één besteld? Nee klungel! 2 stuks. We kregen wel 100 keer excuses, maar daar hebben we inmiddels een schoenendoos vol van en voor ons géén tweede keer meer. Het eten was goed, maar de bediening laat sterk te wensen over en iedereen doet daar maar wat en ze hebben géén van allen een vast werkgebied. Jammer.