1. Laatst hier gegeten maar het was echt slecht.

Naar aanleiding van de velen goede reactie naar robin hood geweest.

Dit had ik beter niet kunnen doen.

Het eten was smakeloos en taai.

Volgende keer eet ik liever mijn fietsband op.

GEEN AANRADER!

1. Als jullie als EET NU serieus genomen wilt worden kun je deze reactie maar beter schrappen. Dit slaat nergens op. Kijk naar de rest van de reacties en je zult niet kunnen ontkennen dat dit volledig uit de toon valt en..... dus niet kan kloppen!
    Absoluut ongeloofwaardig en dat heeft ook zijn weerslag op de geloofwaardigheid van EET NU! Ben benieuwd naar jullie reactie. Het is heel makkelijk om onder een alias verzonnen en compromitterende reacties te plaatsen op EET NU. Ben benieuwd of jullie deze in voorkomend geval zouden herkennen en uitfilteren.

2. Beste Anna,

Het kan soms voorkomen dat een gast een andere ervaring of mening heeft dan de rest van de gasten. Dit maakt een recensie echter niet ongeldig en daarom kijken we bij het controleren niet naar de eerder gegeven cijfers.

Ik zal je even een mailtje sturen over onze werkwijze en eventuele oplossingen.

Met vriendelijke groet,

Rianne
    Eet.nu

3. Klopt, maar allemaal enen geven en het eten van een fietsband prefereren boven het daar aangeboden voedsel, komt niet geloofwaardig over. Zo slecht kan het niet zijn! Hij geeft bijvoorbeeld ook een 1 voor de ambiance, terwijl het een gezellig ingerichte zaak is. Nu kan het natuurlijk zijn dat zijn smaak uitgaat naar een strakke moderne inrichting, maar dan nog....een 1? Dan zal hij 90% van de hureca een 1 moeten geven op dit punt. Die recensent spoort niet en als jullie deze recensie wel als serieus beoordelen dan vind ik dat EET NU niet serieus genomen kan worden. Da soort extreme onzin recensies zouden jullie moeten weren!