1. Mariëtte Veraart

Heel toevallig kwamen we terecht bij SCHERING en INSLAG. 's Morgens voor het fietsen even een bakje koffie met iets lekkers op het terras van SCHERING EN INSLAG. Krantje van de leestafel erbij en het zonnetje.

De ambiance en de ontvangst beviel ons goed en daarom vroegen wij of we konden reserveren voor 's avonds.

Daar hebben we geen spijt van gehad, we werden ontvangen door de vriendelijke eigenaar die ons wat suggesties aan de hand deed.

We hebben ons die avond laten verrassen door de kok en bij elk gerecht waren we zeer lyrisch. Pure smaken, geen toevoegingen, back to the basic en zeer mooi opgemaakt. Maar wat wij ook heel belangrijk vinden is of de prijs/kwaliteit overheen komt en we kunnen niet anders zeggen dat zowel de gerechten als de rekening zeer mild zijn. Complimenten voor SCHERING EN INSLAG.

We hebben direct een nieuwe afspraak gemaakt en komen in juni terug met onze vriendengroep, wij willen hen dit fijn restaurant niet onthouden.