1. Wat een leuk tentje! Gezellige drukte. Op weg naar mijn zangkooravond heb ik in dit buurtcafe een bijzonder smakelijke dagschotel mogen genieten, eendenbout met een verfijnd portsausje, gebakken aardappeltjes, beetgare worteltjes en heerlijk saladetje. Een welverzorgd maal, goed op/van smaak. Prima ja, boven verwachting, uitgebreidere menukaart, voor herhaling vatbaar.

Vorige recensies van rudi reppert

• Goed gefrituurd, lekker krokant patatje pinda en dito kroketje mosterd genuttigd.. Toevallig passerend viel mijn oog op deze nieuwe snackbar (vernoemd naar de molen ooit aldaar in de wijk huizum pal onder het station), het bleek bij nader inzien meer dan alleen een doorsnee gewone cafetaria... Ja, verrassend wel, zo ergens achteraf, maar bijzonder mooi gestileerd eetcafe gedeelte met meerdere (dag/week) plates en meer (vlees/vis/vega) met name Hollandse kost, gunstig geprijsd. Wel enorme drukte, dus vast de moeite waard om snel nog eens terug te komen om uit te proberen.. Overigens plezierige en keurige bediening, leuk..