Op dit adres zit nu: Zeus

1. loes boelhouwer

Het leek leuk te beginnen, met vakantieveilingen daar tercht gekomen, dat is achteraf wel zonde geweest van het geld en de tijd.

We werden er chagrijnig van hoelang het duurde, we waren om 19.05 binnen en het voorgerecht kwam om 10 over 8, en dat nog nadat we gevraagd hadden of ze ons vergeten waren, waarop de griekse serveerster al erg geïrriteerd reageerde.

De hoofdmaatijd kwam om 10 over 9, inmiddels hadden wij al geen trek meer, meerdere andere klanten waren er al boos weggelopen omdat het allemaal misging, er waren mensen die kregen een nagerecht voorgeschoteld voordat ze het voorgerecht besteld hadden, er waren ook klanten die kregen maaltijden die ze niet besteld hadden, dat dan vervolgens door super chagrijnig personeel terug naar de manke kok werd teruggebracht. En wij maar aankijken en luisteren hoe het er aan toe ging. Inmiddels lagen wij in een deuk om alles wat er verkeerd ging, toen kwam een serveerster vragen of het eten smakkte, omdat ik moest lachen vroeg ze tot overmaat van ramp of het sarcastisch bedoeld was dat lachen, nou ik kwam er niet meer uit en proestte een gedeelte van het gerecht zo over de tafel uit. We zagen inmiddels de overige klanten ook boos worden en de serveersters aanspreken, en het werd niets anders dan sorry, onze fout, neem een drankje van de zaak.

22.00, het nagerecht kwam, gewoon dame blanche, en de koffie hebben we maar laten zitten, anders zou er weer een uur bijkomen.

Dit was eens maar nooit! meer en ook niemand aan te raden.

Trouwens, het eten zat geen smaak aan.