1. Eveline

Vandaag geluncht bij Trots. Inrichting en terras zien er erg leuk uit. We werden vriendelijk ontvangen en doorgestuurd naar het terras. Een goed begin. Helaas, waren we daarna een stuk minder tevreden.

We hebben bijna 15 min. Moeten wachten voordat we ons drankje konden bestellen en de kaart konden vragen. Na het bestellen van ons lunchgerechtje hebben we 25 min. Moeten wachten op ons broodje. Nog een drankje besteld en gaan lunchen. Na korte tijd kwam zowaar iemand vragen of we nog iets wilden drinken, gezegd dat we al besteld hadden. De drankjes zijn nooit aangekomen. Bij het afrekenen hebben we gezegd dat de broodjes lekker waren maar dat we niet te spreken waren over de bediening en dat we erg lang hadden moeten wachten en dat we onze drankjes niet meer hadden gekregen. Hier werd nauwelijks op gereageerd. Meer dan "oh" kon er niet af.

Erg jammer dus, want met een goede service, een vriendelijke en vlotte bediening die het de gasten naar de zin maakt, zou het een leuke tent zijn. Wij komen hier niet meer!