1. Gisteren lekker thuis op de loggia even bijgekletst en de post doorgenomen, glaasje rosé (of 2) en walla, ja hoor geen zin meer om te koken. Lekker weer dus dan maar weer het centrum in en kijken of er plek is op het terras van Shoko. We hadden mazzel want het was toevallig rustig. We namen de kaart door en vanwege de keuze van Els namen we een fles Voga Quattro, een heerlijke italiaan, waarbij quattro verwees naar de blend van de 4 gebruikte druiven, de pinot noir, cabernet sauvignon, shiraz en merlot. We namen alleen een hoofdgerecht en voor Els was dat de lam met rode portsaus en voor mij de victoriabaars met witte druiven en rode pestosaus. De lam was prachtig van kwaliteit en de rode portsaus overheerste absoluut niet. Als bijlage een frisse appel met rode kool gevuld een tomaat gegratineerd met wat kaas en krokant goudgeel gebakken gesneden aardappelvingers, ook wel patat genoemd. Bij de vis, licht gebloemd en goed gebakken en die ook nog een perfecte cuisson had, want hij glimde voortreffelijk van binnen, een heerlijke pasta met ook daarover een pestosaus die oook weer niet de pasta smaak elimineerde. De rode italiaan paste natuurlijk beter bij het lam als bij de vis, maar na een slok was het wel weer heftig profiteren van de smaken op onze borden. Als nagerecht hebben we na een ruime pauze een van de ± 15 koffie combinaties gekozen. Els een Hot Hazelnut en ik een chocolatechips. Bij deze soort van koffie compleets zitten glaasjes water, glaasjes slagroom met wat advocaat gedressed en nougat blokjes. Van 17:00 tot 20:00 uur lekker ontspannen vertoefd en gezellig wat verteld met andere gasten. Hoofdgerechten € 23,95 en € 15,95 wijn € 19,50 2x koffie € 3,30 en 1 spa. Dus net geen € 70,-. Jo van de bediening was weer gezellig en attent. De keuken weer verrassend goed. Top en bedankt.