1. Edwin 23 punten

Gisteravond met een gezelschap van ongeveer 30 man/vrouw.

Ge-gourmet bij Tantes Bistro. 27,50 pp inclusief 5 drankjes is niet teveel geld maar wat wij voorgeschoteld kregen was nog geen 27 cent waard.

Kennelijk heeft de kok vlak voor zijn vakantie bedacht om alles een week van tevoren te snijden en in te vriezen. Onder in het bakje paprika stond nl een centimeter aan lekwater, de champignons waren bruiner dan die ene plek waar ik niet rechtstreeks in kan kijken en de uien zagen er glazeriger uit dan de jampotglazen van Freek de Jonge.

Daar kwam nog bij dat de tafels zo klein waren dat ze daar eigenlijk kniebeschermers bij hadden moeten leveren.

De bediening was traag en leek vooraf geïnstrueerd om maximaal 3 drankjes te serveren ipv de afgesproken 5.

Met andere woorden, ik heb van de 30 personen er niet één gevonden die tevreden was over Deze bistro. Ik ga daar nooit meer heen en raad anderen aan dit ook niet te doen.

Oh ja, doe je dit toch dan is het ook raadzaam om een gasmasker mee te nemen aangezien het daar helemaal blauw stond van de rook.

Groet Edwin.