Op dit adres zit nu: Spicy Temptation

1. Afgelopen zaterdag 14 mei 2011 ben ik samen met een collega gaan eten bij de Orient, ook met de Groupon-bon. We waren vooraf wat huiverig door de slechte recensies. Bij binnenkomst staat er niemand in de gang, je moet zelf naar binnen gaan. Gelukkig was er beneden plek in het restaurant. Het restaurant zat tot mijn verbazing helemaal vol, wij kregen de enige plekken die nog beschikbaar. Er werd ons wel gevraagd of we wat wilden drinken, dus twee ijsthee genomen. En toen begonnen de gerechten te komen. Eerst een lekker maissoepje, daarna wat loempia's en daarna kwamen de vis en vleesgerechten. De gerechten waren goed op temperatuur en ook goed van smaak, we hebben gewoon lekker gegeten. Toen het laatste gerecht kwam, werd dat ook aangekondigd. Ik wilde nog een extra drankje, het duurde eventjes voordat dat kwam, maar verder heb ik geen klachten, gewoon lekker gegeten en uiteindelijk 7,50 betaald voor 3 ijstheetjes... Dus wat mij betreft een aanrader.