1. Naar ik begreep is HET VUURSCHE BOS 1,5 jaar geleden door jong stel overgenomen en dat is direct bij de hartelijke ontvangst al te merken. Supervriendelijk personeel. Het restaurant zelf is recentelijk smaakvol verbouwd en ook de toiletten zijn fris en schoon.
    Wij hebben hier heerlijke pannenkoeken gegeten tegen een schappelijke prijs.
    Door dat men hier alert en betrokken is voel je je hier ook nog eens echt welkom!
    Lekker Italiaans ijsje toe bij de naastgelegen ijssalon welke ook bij Het Vuursche Bos hoort!
    We komen zeker terug!

Vorige recensies van Cor

• C. van Breemen

Recent heerlijke pannenkoek gegeten op het terras van het geheel vernieuwde Vuursche Bos. Correcte en enthousiaste bediening. Echt fantastisch! Aanrader voor ieder die lekker en betaalbaar een pannenkoek of iets anders wil eten. Je zit er heerlijk op het terras en je krijgt er waar voor je geld!