1. Dit is onze ervaring:

Ik heb enige tijd geleden een mail gestuurd met zere nare ervaringen in uw restaurant met een cc naar vakantieveilingen.nl. Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen enkele reactie mogen ontvangen! Ik probeer het nog een keer en verwacht binnen een week een reactie. Indien dit niet gebeurt onderneem ik verdere stappen want dit was een complete misleiding!

Wij hadden via vakantieveilingen het volgende arrangement:

Het arrangement: • eigen BBQ tafel op ons terras • rauw vlees schotel van 6 soorten vlees • salades • friet • bijhorende sausjes De rauwe vleesschotel bestaat uit: • kipsaté • Shashlick • BBQ worst • twins burgers • speenvarkenkoteletjes • spareribs gemarineerd met hot of sweet marinade.

Helaas was de werkelijkheid heel anders! Dit is onze ervaring (ik schaam me tegenover mijn broertje en schoonzus die we hadden meegenomen!): Bij binnenkomst kregen we gelijk een tafel aangeboden naast het raam, waar het erg koud was, maar ja, het is natuurlijk een strandtent, dus je moet niet verwachten dat alles even kierdicht is. Maar toen we 2 minuten zaten werd de tafel bij mij en schuin tegenover mij nat, en dan bedoel ik echt nat. Eerst hebben we de tafel nog meer naar het koude raam geschoven zodat het water naast de tafel viel, maar bij mij begon het toch ook wat meer te regenen. We hadden de drankjes besteld en een broodplankje, en hebben gelijk maar om een ander tafeltje gevraagd en gekregen."Onze" oude tafel werd overigens "gewoon" weer aan andere mensen gegeven?! Het buffet stond op een lange tafel met 2 soorten salade en 6 sausjes wat tomaatjes en gesneden komkommer. O ja, en toen ontdekte ik dat mijn broek nat geworden was van het kussen waar ik de eerste keer op gezeten had.

Bij de warme gerechten stond patat (die op was) en 6 soorten vlees, 2x met bot, shaslick, saté, worst en hamburgers. Niks eigen barbecue, het was al kant-en-klaar en pislauw! Toen we de 1 ste keer naar het buffet gingen was de salade op, de 2de keer waren de schone borden op, en waren de hamburgers niet goed gebakken (lees gaar). Wel komt alle bediening om de beurt vragen of we nog wat willen drinken, ook als je net besteld hebt. Toen we de voor de 2de keer gingen was de patat weer op, maar gelukkig kwam er net nieuwe patat aan en die was dus wel warm. Ook leek het erop dat wij snel weer moesten vertrekken omdat er op een bepaalde manier gevraagd werd of we al klaar waren met eten. Er werden constant nieuwe tafels en stoelen van buiten naar binnen gesleept waardoor het een steeds moeilijker doolhof werd om bij het buffet te komen. Even later spreekt mijn schoonzus iemand van de bediening aan over een dessert kaart, natuurlijk mevrouw (de andere kant opkijkend) hij komt er zo aan.

Helaas na 10 minuten nog geen kaart terwijl diezelfde meid tussen mijn schoonzus en mij door kijkt om een andere klant te helpen.......................toen waren we er klaar mee, en zijn we na betaald te hebben weg gegaan. Net voor het afrekenen vroeg de dame ( die ook de dessertkaart gebracht zou hebben) of alles naar wens geweest was........................Dat had ze beter niet kunnen doen, ze weten nu in ieder geval hoe wij erover denken. U begrijpt dat wij hier geen genoegen mee nemen! Het arrangement waar we voor betaald hebben kregen we niet! Daarbij was de kwaliteit van het eten en de service ook heel slecht, kortom we voelen ons misleid!

Dit was pas na een tweede mail hun reactie (van Twins): Wat vervelend dat u zo een ervaring heeft met Twins,

Wij hebben special voor vakantieveilingen van 2010 een verlopen vocher. Een extra mogelijkheid in 2011 ingeplant, er is ook duidelijk gecommuniceerd dat dit niet een zelf BBQ zou zijn (dit is dus absoluut niet gecommuniceerd naar ons) Toch is vervelend dat u slechte ervaring heeft met buffet, ik denk dat u die dag in pech hoek heeft gezeten. U had op avond zelf kunnen aangeven als u vlees lauw was bij de kok of bediening.

*De tafel waar het lekte waar later ander gasten aan geplaatst werden was toen al naar achter geschoven.

*Excuus voor de bediening die de kaart vergeten te brengen is en u niet heeft aangekeken ( zij is hier op aangesproken, en heeft haar eerste officiële waarschuwing van ons gekregen) *Het buffet is de gehele avond aangevuld tot 23.00 uur. Als er aan de einde van de avond wordt gevraagd of alles naar wens is geweest en er wordt niks gemeld over u ontevredenheid van de avond kunnen wij er helaas niks meer aan doen. Wij hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd te hebben. Dit is onze reactie hierop!

Geachte mevrouw Riksma,

Ten eerste is er absoluut niet gecorrespondeerd dat het geen zelf barbecue zou zijn! Anders hadden we ons daarop ingesteld. Er stond alleen in de mail dat we nog een kans kregen om onze voucher te verzilveren. Eerst volgt er een mail met verkeerde datum, twee dagen later een mail met de goede datum. Hier laat de communicatie dus te wensen over! U komt er wel erg gemakkelijk vanaf door te zeggen dat we in een pechhoek zaten.

Onze eerste mail is nooit beantwoord, jullie zouden contact met ons opnemen, dit is al van maart!, maar er kwam helemaal geen reactie. Dit heeft ook met goede communicatie te maken!U hebt de mail niet goed gelezen want ook daarin kon u terug vinden dat wij heel duidelijk onze ongenoegen hebben geuit, ik citeer uit mijn eerdere mail; Net voor het afrekenen vroeg de dame ( die ook de dessertkaart gebracht zou hebben) of alles naar wens geweest was........................Dat had ze beter niet kunnen doen, ze weten nu in ieder geval hoe wij erover denken. Dit heeft ook met goed lezen te maken dus communicatie! Dit is absoluut klantonvriendelijk! Jullie horen er zelf op te letten dat er lekkage is, dan kun je niet hetzelfde tafeltje weer weggeven aan andere klanten. Ja wij hebben ZELF het tafeltje verschoven en het is erg moeilijk tijdens het eten ons ongenoegen te uiten als we niet eens aangekeken worden! Het buffet werd te laat aangevuld want dat het eten eerst lauw is en vervolgens meerdere keren misgrijpen is geen beste service! Dus zal er meer nodig zijn dan alleen uw mailtje! U begrijpt dat we hier geen genoegen mee nemen. U kaatst nu de bal terug terwijl de fouten bij jullie liggen! Ik verwacht meer dan dit dus zie uw reactie tegemoet.