1. Jan 37 punten

Van zondag op maandag overnacht in Maastricht in en tijdens onze wandelingen door het centrum willekeurig een terras uitgekozen om een apero te drinken. We houden beide van campari soda dus dat werd het dan. De kelner hoorde het in Keulen donderen maar deed net of hij het allemaal wel kende en bracht 2 campari's waarvan de maat te klein was, opgevuld met ijs en een schijfje citroen verberg je veel, en een klein kannetje met bruisend water erbij en dat wat het. Op de kaart stond campari à 3,65€ uiteindelijk hebben we 11.20€ afgerekend. De kelner bleef vol houden dat het kleine karafje wel degelijk 2 porties water bevatte en deed geen moeite om zijn glimlach in te houden toen we een opmerking maakten. We werken beide reeds jaren in de horeca en weten wat een goede bediening is. Iets dat ze hier zeker niet kennen. Gelukkig zijn ze op een toeristische plaats gelegen anders waren ze al lang gesloten. Absoluut géén aanrader.