1. Prettig, gezellig en knus restaurant, vriendelijk en gezellige uitbaters, werken zelf in de zaak, je voelt je er gelijk thuis. Het eten, de vis, is zeer goed te noemen je blijft smullen je krijgt genoeg en de prijs is er vriendelijk zeker een aanrader en eenmaal geweest kom je zeker terug, wel ff bellen van te voren anders is er misschien geen plek als je komt want ze hebben maar een tafeltje of 10. Onze beoordeling is zeker 4-5 sterren!

Sfeervol, zeevaartgericht ingericht, schoon. Gewoon gezellig. Niet te licht en rustige radio muziek.

Vis plateau met gebakken mossels[ook vooraf]gamba, tong, kabeljauw, zalm en nog 1 soort waarvan ik de naam niet weet, genoeg en heerlijk!

Wij drinken bier en die was goed koud zo als het hoort.

Keurig in orde!

Via, via, echte aanrader, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Komen zeker terug!

Vorige recensies van hdqjee

• stella hozee

Hier wordt nog met veel smaak op ambachtelijke wijze de vis opgediend.Vooral de zeetong en het Visplateau zijn grote klasse voor een prijsniveau uit de tijd van de gulden.