1. Zeer onvriendelijke dame achter de balie, tijdens het vragen of wij het daar konden opeten word je gewoon afgesnauwd, tafels niet opgeruimd en gevraagd of dat schoongemaakt kon worden, kreeg ik te horen ' ja je moet wachten kom het zo doen' ?!? Geen menukaart op tafel dus heb maar zo een vieze geplastificeerd blaadje gepakt van de balie en dit meegenomen naar mijn tafeltje en bestelde 3 saoto soep en 2 Fanta, en er zaten maar 2 klanten in de zaak, duurde gewoon 20 minuten voor de soep EN FANTA, vervolgens zegt de dame tegen mij dat IK de menukaart maar weer terug moet zetten op de balie terwijl zij notabene bij mij aan tafel staat.
    Heb aan de dame gelijk gezegd dat zij zeer onvriendelijk is en het dan ging ze nog met mij in discussie ook, ze staat alleen in de zaak en keuken en geen personeel, wat overigens NIET mijn probleem is.
    Dame gaat keuken weer in en vervolgens komen er achtereenvolgens nog een andere dame uit de keuken en een nog een heer, kijken mij met een vieze blik aan en vervolgens duikt er een jong grietje op als serveerster en geeft mij dezelfde blik.
    DEZE ONVRIENDELIJKE NIET GASTVRIJE MENSEN WILLEN GELD VERDIENEN ZONDER ER MOEITE VOOR TE DOEN!!
    Heb zelf jaren in de horecagelegenheid gewerkt en dit gedrag is uit den boze! Klant is koning want je wilt toch wel dat de klant met een goed gevoel je zaak verlaat!!!
    GRATIS TIP VOOR DEZE MENSEN:
    BEHANDEL JE GASTEN PRECIES ZO ZOALS JE ZELF BEHANDELT WILT WORDEN!!!
    Bij het afrekenen durfde de serveerster nog de vraag te stellen of alles goed heeft gesmaakt!!!😤
    Dus niet eens een ster waard!!!!