1. 7 mei heb ik mijn 60e verjaardag gevierd met familie en vrienden.

Zateragavond hebben wij met kinderen en kleinkinderen dit feit gevierd bij mijn buurman guus en rob van de Zwaan. Aangezien onze kinderen, naast de frituur, ook in 2 sterren restaurants eten vond ik hun mening heel belangrijk. Guus iedereen was bijzonder verrast wat jullie op tafel brachten. Lof, lof en nog eens lof. Natuurlijk ook van mij en mijn vrouw, maar wij zijn al erg verwent, daar wij reeds meerdere keren bij jullie gegeten hebben. De laatste keer hebben wij de 2e paasdagbrunch bij jullie gebruikt. Geweldig sfeer en enorm leuk voor onze kleinkinderen. Kwaliteit geweldig, wat een diversiteit stond daar voor ons klaar. Guus en rob jullie weten ons iedere keer weer te verrassen met een geweldig menu, en ik zou iedereen willen aanraden op zijn minst eenmaal bij jullie te komen eten.

Ga a.u.b zo door, wij zijn enorm tevreden met jullie en jullie hostellerie. Bedankt voor de mooie paasdag en verjaardag.

Koos.

Vorige recensies van koos de keyzer

• Na meerdere zeer goede ervaringen met mijn buurmans restaurant gehad te hebben, het eten, de bediening en de kwaliteit van zijn keuken zijn voortreffelijk, heb ik mijn 40 jarig jubileum bij Guus en Rob gevierd. De ontvangst en de verzorging voor mij en mijn 140 collega's waren voortreffelijk. Na afloop mocht ik van al mijn collega's, die uit heel Limburg naar Swalmen waren gekomen, alleen maar zeer positieve reacties ontvangen over de hele avond. Niemand is die avond ook maar niets tekort gekomen. Mijn dank gaat danook naar Guus en Rob voor het geweldig feest dat mede dankzij hun tot een groot succes is geworden.

Met vriendelijke groet.

Ine en koos de keyzer.