Op dit adres zit nu: Kin Khao

1. Het maandmenu gegeten, van 5 kleine gangen, met bijpassend het wijnarrangement van 5 halve glazen.

Het was alsof we een avond flink hebben zitten drinken, met daarbij regelmatig een klein hapje.

De hapjes waren erg lekker, maar veel te weinig voor wie "uit eten" gaat. Bij een menu verwacht je toch dat het genoeg is voor een maaltijd. We hebben er maar een bakje frites bij besteld, toen het hoofdgerecht ook weer erg klein bleek. (een schoteltj met 4 kleine stukjes vlees en 2 kleine ronde aardappelpureeknikkertjes.)

Volgende keer zullen we gewoon 3 gerechten nemen om te eten, met bijpassend bijv. 2 glazen wijn. De wijnen zijn overgens heel lekker en smaken goed bij de gerechten!

Het restaurant is heel erg gehorig. Heb je druk pratende buren, dan kun je elkaar moeilijk verstaan!

Het zou een goed idee zijn om een loper te leggen over de houten vloer en wat gordijnen op te hangen, om de geluiden wat te dempen.