Op dit adres zit nu: Zarzo

1. MJ 25 punten

De stijl en uitstraling van het restaurant is zeer stijlvol. Tafellinnen en mooi gedekte tafels. Akoestiek was minder waardoor je harder moet praten met je tafelgenoot. Muziek relaxed. Leuk dat je bij de keuken zit waardoor je de eigenaar ziet koken met zijn personeel. Hier komen nauwelijks geluiden vandaan en men werkt zeer gedisciplineerd. Bediening is keurig en veel kennis van de wijnen. Het eten was heerlijk en de borden waren prachtig opgemaakt!

We kozen voor een wijnarrangement bij een 4-gangendiner. Alleen bij de eindafrekening kom je erachter dat ze voor het bijschenken van de wijnen apart 6 euro per glas steeds opschrijven. Het gevolg is dat ze voor meer dan 80 Euro ongevraagd afrekenen. Nog nooit meegemaakt dat ze zonder te vragen bijschenken en vervolgens je er extra voor laten betalen. Dit voldoet niet aan mijn verwachtingen en is echt een teleurstelling. Zelfs na gepraat te hebben met de bediening geven ze aan dat dit inderdaad ongebruikelijk is maar hun werkwijze? Heel jammer want om die reden ga ik er niet meer heen en zal ik in mijn vriendenkring dit restaurant niet aanprijzen.