1. Oomen 26 punten

Een geweldig restaurant langs de weg en geen wegrestaurant wat je aan de buitenkant zou denken. Sfeervol ingericht, lekker bruin en de kaarsjes staan aan. Het terras ziet er goed uit alleen ondervonden wij geluidshinder vanwege het feit dat het terras aan de A2 gelegen is (wellicht een geluid/wind scherm?). Leuk aangekleed met Oosterse vetplantjes, lantaarntjes en leuke planten.

Het eten was erg goed. Vooraf de carpaccio die reuze groot is en daarna de rib-eye die lekker rood gebakken was met bearnaise saus. Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Ook mijn tafelgenoot had genoten van haar gamba's en spies van varkenshaas. Bediening is attent en denkt met je mee. Komen ook vertellen wat er buiten de kaart om te bestellen is en laten een tafelkaartje achter voor als wij het zouden vergeten. Leuk en zeer attent.

Voor doorreis zeker de moeite waard om langs te komen voor een heerlijk hapje eten. Een tip: Neem lekker de tijd om hier te gaan eten, ondanks dat het aan de snelweg ligt.