1. Wij hadden een tapas prikken voor twee bon gekregen en dachten heerlijk tapas tegaan eten. Als eerste moesten we de bon inleveren en kregen we stokbrood met tapenade, pesto en knoflooksaus. Alles zo uit een potje. Wat ons op viel is dat we niet uit de tapas konden kiezen, gelukkig hadden we nog wel kunnen zeggen dat we geen vis wilden. Na 10 minuten kwam het dienblad met 6 schaaltjes met tapas erop. Dat zag er als volgt uit; 1 bakje olijven, 1 bakje met 4 blokje kaas in olijfolie, 1 lamskoteletje, 3 spareribjes, 1kippenpootje, Bakje met gehakballetjes uit blik in sausje. Mijn man kreeg nog 2 garnalen. Al met al het was niet te eten. Kwam zo uit de verpakking en is in de magnetron warm gemaakt. Het was lauw toen we het kregen en er zat geen smaak aan. De serveerster er bijgehaald en verteld wat wij vonden. Ze was het niet met ons eens, het was een hoop heen en weer gezeur. Wij zijn uiteindelijk boos weg gegaan maar zij had haar geld wel binnen. Super slecht.