1. Ik weet nog goed dat dit restaurant net zijn deuren opende. Al in de eerste week heb ik er toen twee maal gegeten omdat het zo ontzettend lekker was. Blijkbaar was er een echte drie sterren kok uit Griekenland ingevlogen, iemand met een verfijnde smaak en verstand van koken. Deze man had de eerzame taak om het personeel (van alles wat) te leren koken, omdat hij naar Griekenland terug moest (een eigen restaurant op een van de eilandjes aldaar). Het eten werd iedere week wat minder. En ondanks dat er beloofd was dat deze top kok na het zomerseizoen weer terug zou komen.........moet hij nog komen. Dat hebben we gemerkt aan het eten........die reclame van de 'brandnetel burger' slaat hier op het eten. Kapotgekookte en zonder liefde bereide maaltijd krijg je dan voorgeschoteld. Kortom, in een jaar tijd van een dikke vette 10 naar een 2, meer kan ik er niet van maken.

2,4