1. Toen ik nog in Hoogland kwam, kwam ik toch zeker twee keer in de week bij deze snackbar. Ik bestelde altijd hetzelfde: patat dubbel mayo, twee frikandellen mayo en een chocomel. Wel wat conservatief, maar na verloop van tijd kon ik gewoon binnenlopen, gaan zitten, en na een paar minuten kreeg ik mijn eten. Zonder iets te zeggen. Nu ik in het buitenland woon, kom ik er uiteraard een stuk minder. Maar nog altijd kennen ze me daar. Misschien niet de nieuwste lichting personeelsleden, maar de eigenaar, Hans, kent me nog wel :)

De laatste keer heb ik echter moeten kiezen voor de concurrent. Ik kwam om elf uur 's avonds in Hoogland aan, toen waren ze al dicht. De volgende dag bleken ze ook dicht te zijn (maandag - stond niet op het openingstijdenbordje), en dinsdag bleken ze vanwege iets speciaals dicht te zijn. Langer wilde ik toch niet wachten op mijn Nederlandse snacks. Dus helaas Hans. We gaan nog wel weer een andere keer proberen. Ondanks de slechte openingstijden (was vroeger wel anders: alle dagen van de week tot middernacht open!) kan ik Snackbar Hoogland (vroeger: De Foodmaster Hoogland) warm aanbevelen. Eet smakelijk.