1. Na hartelijk verwelkomd te zijn krijgen we een mooi plaatsje. Vlotte en vriendelijke bediening, de eerste drankjes waren er zo.

Redelijke voorgerechten, aardig opgemaakt maar de problemen starten als we de wijnkaart vragen: die is er niet. Het meisje weet wel alle soorten wijn uit haar hoofd op te noemen: namelijk we hebben Wit, Rosé en óók Rood. Uit welk land de rode komt durft ze niet te zeggen. Dus maar wat flessen gehaald ter illustatie. We kiezen voor een Californische Cabernet Sauvignon die al open stond, en iets te lang en iets te warm ook. Begon al schraal te worden.

Dan het hoofdgerecht, 20 euro voor een matige ribeye die ook nog eens niet correct was gebakken is schandelijk veel.

Echter de klap op de vuurpijl waren de 'Staartjes van Zeeduivel': die stonken maar de kok zei dat de zeeduivel 's morgens vers was aangeleverd.
    Hij moet zijn leverancier er maar eens op aanspreken want dit kan echt niet.

Matige frietjes, heel lekkere gepofte aardappel, lekkere knisperige en smaakvolle salades. Maar die Zeeduivel gingen we echt niet betalen. En terugkomen zit er ook niet in, hoe aardig de meisjes ook waren.