1. Ik heb nu al 4 x gedineerd bij 't Jaghtpanorama, samen met mijn man. Alle keren was het hier erg fijn vertoeven. Er heerst een erg fijne sfeer bij dit restaurant. Ik heb er in verschillende druktes gedineerd. Twee keer op een drukke zondag en twee keer door de week.

Alle 4 de keren was het personeel uitermate vriendelijk.

Het is een restaurant dat niet voor sterren gaat, maar dat wil het ook niet uitdragen. Je gaat hier eten, omdat je van lekker eten houdt en graag door gezellig personeel wilt worden bediend. Het heeft geen chique meubilair of iets dergelijks, de ambiance maakt dit echter allemaal goed. Op de drukke zondagen kan het soms wat hectischer zijn, maar het personeel werkt hard en dat zie je. Op keren dat ik er geweest ben op de wat rustige dagen, krijg je net iets meer aandacht.

Het absolute pluspunt is de prijskwaliteit verhouding, maar ook zeker het terras en het uitzicht. Zoals ik al zei is het meubilair niet erg modern en wellicht oubollig, maar je zit hier uitstekend!

Een restaurant met een goede ambiance, fijne locatie aan het water.

Zeker een aanrader: steengrillen! Het vlees is echt van super kwaliteit, en ik kan het weten met een man als slager!