1. Fam. B. de Jager

Met schoonmoeder, vrouw en 3 kinderen hier gaan eten. Bij aankomst bleek dat er net een nieuw terras was aangelegd en dat wij hier ook konden gaan zitten. Aangezien het weer prima was dit maar gedaan en prima bevallen.

De menukaart is een placemat met een ruime keuze aan redelijk standaard gerechten. Veel grappige namen maar vooral prettige prijzen! Voor de kinderen was er een speciale kinderkaart die tevens gebruikt kon worden als kleurplaat.

Wij kregen een aparte menukaart overhandigd. Deze was wel netjes ingebonden en voorzien van speciale gerechten. Wij hebben gekozen voor de Asperges en schoonmoeder voor vis.

Heerlijk gegeten en ook de kids vonden het leuk.

Bij betalen toch even de zaak van binnen bekeken en dit zag er allemaal erg netjes en sfeervol uit. Vanuit de zon komende komt het dan wel wat donker over maar dat is waarschijnlijk even wennen.

Het is geen sterrenrestaurant maar je kan hier heerlijk eten voor een nette prijs.