1. Ik heb er met 3 vriendinnen vrijdag 6 mei gegeten. We kregen een tafeltje recht onder de koud blazende airco. Na geklaag van andere mensen in het restaurant werd de airco lager gezet. Het eten was goed, maar onze 4 gangen werden niet echt vlotjes gebracht, zat best wel tijd tussen opnemen van de bestelling en de 1e gang van het gerecht. Drankjes werden ook niet vlot gebracht, moest tot 2x toe vragen waar mijn drinken bleef. Ik vond de bediening echt beneden peil. Bij het zien van de rekening viel ik zowat van mijn stoel, wij hadden water besteld (3 flessen) en dit kostte 18 euro, alleen maar omdat het water in een "Piet Boon" fles zat. Belachelijk duur voor plat water, een kan water uit de kraan is ook goed wat mij betreft. Qua eten niets op aan te merken, maar de bediening vond ik echt slecht die avond.