1. Robert Speckmann

Bij aankomst zijn we de enige gasten (we zijn er ook al vroeg) waardoor de host alle tijd heeft voor een gezellige babbel. Ook krijgen we een bakkie “mannensoep”. Grunningse mosterd! Heerlijk apperatiefje!

We gaan voor het gezamenlijke plankje met alle lekkernijen als voorgerecht. Met een helaas wat standaard bierkaart (ben bier verwend) komen we toch tot een leuke pairing. De host houd ons goed in de gaten maar niet overdadig wat ik persoonlijk erg prettig vind. Soms heb je je glas nog niet leeg of wordt er al bijna een nieuwe neergezet….. dat gebeurd hier gelukkig niet :)

Als hoofdgerecht kiezen we wederom voor een gezamenlijke plank. De verschillende gerechten op de plank zijn lekker.

Afsluitend kiezen we nog een bak koffie met een likeurtje waarna we deze gezellige tent verlaten. Zeker leuk om hier nog eens terug te komen.