1. Marga en Jan Bouwknegt

In onze vakantie op de camping Wildhoeve in Emst tijdens een ritje met de auto door de dorpjes rondom Emst kwamen we door Oene en omdat we trek hadden, sloegen we bij de Rietstulp rechtsaf naar de parkeerplaats.

Binnenkomend waren we die middag de eerste gasten en werden erg spontaan ontvangen door de uitbater Ronald. Hij kweet zich van zijn taak als gastheer zoals je in een rerstaurant véél te weinig meemaakt. Terwijl we heerlijk zaten te eten en een voortreffelijk wijntje (huiswijn uit Italie) dronken, kwamen er ook andere gasten binnen, die op dezelfde spontane wijze werden begroet.

Nadat we gegeten hadden vroeg ik hem naar het hoe en wat van de kaart en kreeg van hem een kaartje van de Rietstulp en het adres van de leverancier van de wijnen. Bij het wijnhuis in Epe hebben we een aantal flessen van deze huiswijn ingeslagen om tijdens de lange avonden op de camping te nuttigen.

Wij hebben heel goede herinneringen aan ons verblijf in de Rietstulp en zullen, als we daar in de buurt zijn zeker nogmaals komen eten, geweldige tent (figuurlijk bedoelt!). Tot ziens.