Het hotel is wel nog open

Op dit adres zit nu: Number19

1. karin en V2

Gedenkwaardige avond, maar niet omdat het zo goed was.

Via vakantieveilingen een 3 gangenmenu gekocht. De reservering verliep prima en ook de website ziet er goed en verzorgd uit. Helaas is de werkelijkheid anders.

Bij aankomst een vriendelijk onthaal door ws de eigenaar en eigenaresse. Verder liepen er 2 jonge mensen rond, met zeer weinig ervaring en doortastendheid. Waren wel van goede wil en vriendelijk.

Pluspunten:

- goede temp eten.
    - knusse sfeer (beetje oubollig)
    - goede smaak van het vlees.
    - klantvriendelijk (maar helaas zien ze hun eigen minpunten niet)
    - door de redelijke knulligheid en het lange wachten, waren we erg melig geworden en hierdoor een grappige avond achter de rug.

Opvallende minpunten:

- oubollig.
    -vieze wc, Er was geen wc rolhouder, de reserve wc rollen zaten over de wc borstel heen.
    - weinig persoonlijke aandacht, of ze nog iets voor je konden betekenen, of wilde drinken, waardoor ik in 3,5 uur tijd maar 2 cola op had.
    - ruim een uur op hoofdgerecht en een uur op het nagerecht moeten wachten.
    - verkeerde bestelling. Wilde doorbakken ossehaas en kreeg slibtong. Na 5 min stond er wel ineens ossenhaas voor ons. Waar kwam deze dan vandaan?
    - Bij andere gasten nog borden weghalen terwijl ze nog hun friet zaten te eten. Terwijl wij allang klaar waren hebben wij nog een half uur met onze lege borden voor ons gezeten. (dit kwam niet door de drukte)
    - vieze glazen en bestek. (maar dit niet gemeld, anders hadden ze er misschien wel wat aan gedaan)
    - Verkeerde bon bij de afrekening, ze hadden meer drankjes gerekend dan dat er gedronken was.
    - Er zat een fles wijn bij ons arrangement, deze moeten vragen en bij navraag werd er ontkend dat die erbij zat. Uiteindelijk wel de fles gekregen.

Al met al zullen wij deze avond niet snel vergeten.

4,5