in Zwolle

al 30 jaar de lekkerste pannenkoeken van Zwolle en omgeving

1. Tja, wat een ervaring. Vanavond sinds lange tijd waren we bij het pannenkoekschip. Bij het serveren van de drankjes gooide de serveerster een colaflesje om op schoot van mijn man. Daar schrok ze zo van dat ze met haar arm uithaalde en pardoes het colaflesje dat voor mij stond, eveneens omgooide, waarna de inhoud op mijn schoot belandde. Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar het gaat er dan vervolgens om hoe je dat als restaurant oplost. Het duurde te lang voordat ze met iets terugkwam waarmee wij onze kleding droog konden deppen. Ook de tafel en menukaarten dropen van de cola. Ik kreeg een stukje papier van een tork toegestopt! Ze gaf aan snel even nieuwe drankjes voor ons te gaan halen. OK,......dat je gasten met natte kleverige kleding vervolgens niet aanbiedt om de drankjes dan voor eigen rekening te nemen als restaurant, vonden wij nogal een blamage. Ik had nog goede hoop, dat dat bij het afrekenen aan ons verteld zou worden. Maar helaas niets van dit alles!
    Qua eten ook absoluut onder de maat. De nacho’s die wij als voorgerecht hadden, waren slechts heel karig voorzien van kaas, al met al nogal een droge hap dus. Ook niet iets als crème fraiche erbij; enkel een bakje saus uit een potje. De pannenkoeken die we hadden besteld waren niet helemaal gaar.
    Wij komen hier heeeeeeel lang niet meer terug!!!

2,8