1. Patries

Wij gingen echt vaak hier gezellig eten of kip langs halen om thuis te eten. Wij hebben vorig jaar van vrienden best hoog bedrag gehad aan kadobon. Helaas had ik ze zo goed opgeborgen dat ik ze niet kon vinden. Vandaag eindelijk gevonden zie ik dat ze 6 weken verlopen waren. Ik gelijk gebeld want heb nog voor 45 euro bonnen. Nou we hebben gewoon pech hij doet er helemaal niks mee vind het gewoon echt schandalig me vrienden hebben dat gewoon voor betaald! Echt ze zijn zo achteruit gegaan snap er niks van waren altijd hele loyale en gezellige mensen maar ze gaan echt achteruit.

1. Misschien een kleine tip: Bonnen zijn tegenwoordig 2 jaar geldig. Dit is wettelijk verplicht:

2. Inmiddels is dit misverstand uit de wereld geholpen. De nieuwe geldige tegoed bonnen zitten op de post, op weg naar Patries. De kado bonnen die vanaf nu verkocht worden zullen verkocht worden met een geldigheid van 2 jaar! Fijn dat we daar op gewezen zijn.

3. Arnaud de klerk. Dank je wel voor het doorsturen van je bericht. Ondertussen is het allemaal netjes opgelost. Heel dankbaar voor.

4. Top! Iedereen blij :)