Op dit adres zit nu: KROAST

1. Gisteravond heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten met uitzicht op de haven. Leuke inrichting, prima bediening. Als voorgerechtje een pittige aspergesoep en mijn tafelgenoot had gebakken stukjes inktvis met salade. Als hoofdgerecht hadden we een heerlijke gevulde paprika met ravioli en taglierini. Als dessert hadden we verse aardbeien met citroenijs en tafelgenoot had een heerlijke tiramisu.

De vorige keer dat we dit restaurant bezochten waren we dus echt op een verkeerde avond. Nu op uitnodiging weer teruggekomen. Gelukkig maar, want we hebben heerlijk gegeten.

Vorige recensies van Colin

• Misschien waren mijn verwachtingen te hoog, maar het viel echt tegen. De formule leek interessant, het restaurant is erg leuk ingericht maar het eten viel enorm tegen. De mosterdsoep vooraf was wel te doen, maar de wrap met salade van mijn tafelgenoot was redelijk smaakloos. Daarna kregen we een pastaquiche met kerriesaus en runderentrecote met zuurkool en champignons. Hele grote porties, niet fraai gepresenteerd en qua smaak viel het echt tegen. Helaas hadden we allebei al snel genoeg van onze maaltijd.

Het viel zo ontzettend tegen dat we er gelukkig hard om konden lachen maar het is gewoon zonde.

Misschien kwamen we op een verkeerde avond maar ik ga niet uitproberen of het de volgende keer beter is.