Op deze locatie zit nu 'Lounz Club'

1. S.J.Jimenez-Haberland

Afgelopen zaterdag 7 mei hebben we gegeten in dit "tapas"restaurant. Weinig echt Spaanse gerechten, we komen zelf uit Spanje. We waren met z'n zevenen, we verwachtten er veel van, maar jee wat een slechte tapas! Deze eigenaar moet eens naar Spanje gaan waar de echte tapas heerlijk zijn! De pasteitjes, een soort opgerolde wraps met zalm, vette tortilla gevuld met iets van broccoli, garnalen hadden geen smaak en vet, balletjes gehakt horen in een tomatensaus of gele saus, we hadden brood met ali oli gevraagd en kregen bruin brood met iets wat op ali oli leek. We kregen een klein schoteltje waar je die gerechten op moest doen, geen aparte voor bijvoorbeeld de botjes van de kip of van de gamba's.
    Nooit meer daar eten, zonde van ons geld. We betaalden via vakantieveilingen 20,00 euro persoon, wat ik veel vind voor wat je er voor krijgt. De bediening was niks op aan te merken. Het was er trouwens snikheet binnen benauwd...we vroegen of er geen airco was, ja die was er wel maar dan moest de deur dicht. Dan vraag ik me af hoe ze dat in de zomer doen? Maar echt, geloof me, wij zijn vrij makkelijke eters, maar dit zijn geen Spaanse tapas! Het dessert was wel lekker trouwens.

Nee nooit meer daarheen, zonde van je geld.

2,1