1. Vandaag bij de Revolutie gegeten. Eten niet bijzonder maar oké. Vragen voor klein karafje water €2.50! Glas water is gratis. Lopen blijkbaar liever voor de glazen water dan 1 keer flesje water. Ook voor superklein schaaltje rauwkost €3.50 Extra! Dit gaat nergens meer over! Jammer. Kom hier niet mee terug.

1. Bedankt voor uw review. Wij nemen uw feedback ter harte. Vanaf heden bieden wij een karaf met water kosteloos aan onze gasten aan. Dit is een terecht punt waarop u ons wijst. Een portie rauwkost hoort een ruim portie te zijn. Het klinkt alsof het verkeerde formaat schaaltje geserveerd is. Wij bieden u graag ter tegemoetkoming twee gratis desserts naar keuze aan. Of wij kunnen de kosten van de karaf water en de rauwkost aan u vergoeden. Kunt u per mail aangeven waar uw voorkeur naar uit gaat? U kunt ons mailen op het e-mail adres info@derevolutiezutphen.nl. Groeten, team De Revolutie Zutphen