1. Vanmiddag om 17.30 Uur samen met mijn jongste dochter van 6 die graag pizza wilde eten met papa aangezien mama een etentje had met vriendinnen. Dus gingen we dat even samen doen bij Pizza en Pizza omdat daar de Pizza's altijd goed zijn en het ook gezellig zitten is, superleuk dus!
    Ware het niet dat de jongedame bij de ingang vertelde dat dat helaas niet mogelijk was omdat buiten alles vanaf 18.30 Gereserveerd was en als die mensen naar binnen zouden willen ze daar ook plek voor moest hebben… Ahum? Feit dat er binnen meer plekken zijn doet er niet toe, want vol mocht het restaurant niet raken want daar was de bezetting niet op berekend… Te weinig personeel kan ik nog begrip voor opbrengen evt, maar eigenlijk was dit toch een afgang, want binnen plek vrij houden voor gereserveerde plekken buiten… Belachelijke reden en we praten over max plm 30 minuten hè aangezien we met 1,5 uur echt wel weg waren geweest weer, dochter is nml 6 jaar. Nee, zelden zoiets niet gastvrij meegemaakt, dikke FAIL Pizza & Pizza. Ps. De sterren zijn gegeven op basis van voorgaande bezoeken, behalve de service…