1. Afgelopen week met een klein gezelschap bij deze gelegenheid gegeten. Bij het voorgerecht ging mijn voorkeur uit naar de Hollandse garnalen. De presentatie van dit gerecht was prachtig, helaas smaakten de garnalen ietwat droog, maar wat wil je in Limburg?

De biefstuk met room-champignonsaus, had ik als hoofdgerecht uitgekozen. Dit gerecht smaakte erg goed! Goed gebakken en veel lekkere groente vulden het bord. Daarnaast was de saus verrukkelijk. Op de tafel kwam een schaal aardappeltjes te staan, maar omdat wij liever patat verkozen boven de piepers kregen we er een schaaltje friet bij van de alleraardigste serveerster.

De bediening was mooi, twee alleraardigste vrouwtjes die de bestellingen opnamen en serveerden. Helaas duurde het wel lang voordat we het eten hadden, één van de weinige minpuntjes van de avond, naast dus de ietwat droge garnalen. Zeker een aanrader als je in Vaals bent.