1. Vanessa

Ik heb een paar weken geleden een beren klauw besteld en heb gevraagt watvoor vlees het was. De eigenaar zei dat het kip was. Ik mag namelijk geen varkensvlees eten vandaar de vraag.
    Vandaag dacht ik ik stuur mijn kleine ff om te vragen watvoor vlees het is. En er werd gezegd dat het varken is. Dus ik naar binnen om verhaal te halen. De eigenaar ging natuurlijk ontkennen dat hij dat nooit heeft gezegd. Er zouden 3 soorten beren klauwen zijn rund kip en varken.
    De moeder vond dat dat niet zo is maar er zou kip rund en varken erin verwerkt zijn.
    Ik heb de beren klauw terug gegeven en gevraagt als ze mijn geld terug konden geven. Dat wouden ze niet doen. Ik mocht iets anders kiezen. Maar geen geld terug.
    Dus mensen geen aanrader. Ik kwam hier jaren toen de oude mensen hier werkte. Maar de mensen die er nu zijn ik zeg maar niks.
    Geen aanrder dus.