1. Om maar meteen met de deur in huis te vallen komen hier de recensies voor jullie restaurant en partycentrum beste Happeningers! Wij wilen toch even kwijt dat wij er tijdens het vieren van een tweetal verjaardagsfeestjes behoorlijk zijn verwend. We hebben leuk gebowled, lekker en veel gedronken en alles verliep zoals wij het ons hadden voorgesteld en afgesproken. Chapeau! Tijdens ons gezamelijk dineetje (steengrill) hebben we lekker gevariereerd gegeten en veel gedronken voor een betaalbare prijs. De service was attent en vriendelijk en de sfeer was geweldig, gezelligheid ten top! Kortom wij hebben een bijzonder geslaagd en sfeervol feestje gehad daar in Rijsbergen. Dus ja, ook al zijn we kritisch van nature....kunnen we nog een keer heel de tent afhuren?

Vorige recensies van Willem van Buuren

• We zijn aangenaam verrast hier. De bediening was goed, attent en uitermate vriendelijk. Ook het eten liet niet lang op zich wachten. Zelden zo heerlijk getafeld en gedronken in een heerlijk ongedwongen warm sfeertje. Ook de rekening kwam in een keurig doosje en stemde ons tevreden. Dank jullie wel! En zeker tot een volgende keer.