Op dit adres zit nu: Steakhouse Argentina

1. Twee keer geweest.

Eerste keer waren wij de enige in het restaurant wat dus eigenlijk al een vaag teken is....

Het eten was toen best lekker maar de ambiance liet te wensen over. We werden in een hoekje geplaatst achter een muurtje.
    Het personeel kon ons daar niet zien dus als we nog wat wilden bestellen moesten we maar wachten tot er eindelijk eens iemand kwam kijken of, zoals we uiteindelijk maar deden, zelf opstaan om wat te drinken te bestellen.

Wat ook erg jammer was is dat de hele avond ons enige uitzicht een tafeltje naast ons was waar de resten van de inmiddels vertrokken gasten de hele avond bleven staan. Vieze servetten, glazen met vette vlekken en lippenstift afdrukken en wat afgekloven bessen takjes. Niet erg fris om te zien.

Maar goed, misschien had het personeel een slechte dag en het eten was lekker dus wij hebben ze nog een tweede kans gegeven:
    Veel vlees weer inderdaad, maar dan wel aan de randen een bittere smaak van een net niet goed schoongemaakte grillplaat.

Het bedienend personeel was erg aardig maar de leidinggevende die ook even iets kwam brengen gaf de indruk liever ergens anders te zijn.

Helaas liet het aardige bedienend meisje een kop Irish koffie vallen. Dat het precies over mijn benen was was natuurlijk niet fijn maar het ging echt heel per ongeluk dus ik neem het haar absoluut niet kwalijk.

Wat ik wel minder vind is dat de leidinggevende behalve vanaf een afstand roepen dat als ik schade had maar een rekening moest sturen verder niets deed. Een klein kopje koffie op "kosten van de zaak" zou toch een aardig gebaar zijn geweest.

Zeker als je er met zijn zessen voor bijna 300 euro hebt uitgegeven.

Kortom, niet een echt geweldig restaurant wat mij betreft.