1. Deze is van een tijdje terug. 8 Mei moederdag. Wij zijn met de ganse familie verwenontbijt gaan doen (10 man en 2 kinderen). Komen daar aan rond 9u10. Geen zalm meer op het buffet is ook niet meer aangevuld. Geen eieren, geen broodjes, deze werden mondjesmaat aangevuld en dus steeds veel te warm. Als er eieren waren was het spek op of de broodjes. Koeken waren er ook steeds tekort. Te weinig personeel zeiden ze maar als er om 10 uur nog mensen aankwamen lieten ze deze ook toch nog betalen, terwijl ze de klanten die aanwezig waren absoluut niet correct konden bedienen.

Waarom ik deze review zo laat schrijf is eigenlijk nog veel erger dan hoe we daar toen behandeld werden na meer 150 euro betaald te hebben. Ik heb reeds 3 maal op hun site een formulier ingevuld aangaande deze belevenis en tot op vandaag geen enkel antwoord gekregen. Hoe arrogant kan je als bedrijf zijn?? Weet dat ze miljoenen schulden hebben, niet moeilijk als je zo met je klanten om gaat. Een zeer ontevreden ex klant!!