in Apeldoorn

All You Can Eat Tapas & Grill • Spaans Restaurant Catalunia

1. Het was alweer een paar jaar geleden voor het laatst dat we aten bij Catalonia. En we hadden weer zin in heerlijke tapas. De recensies op deze site van een half jaar geleden stemden ons niet vrolijk. We herkenden de negatieve reacties niet. Zou Catalunia de laatste jaren achteruit zijn gegaan. We wilden het zelf ervaren, want tot een paar jaar geleden kwamen we er regelmatig en naar volle tevredenheid.
    Met vrienden namen wij de proef op de som. Inmiddels kun je ook onbeperkt tapas eten met eigen keuze van de kaart. Nog beter! En dat voor een hele redelijke prijs.
    We hebben genoten van de heerlijke tapas. De negatieve opmerkingen herkenden wij niet. De tapas waren heerlijk, de bediening prima en ze kwamen regelmatig langs om een nieuwe bestelling op te halen. Wij hebben geen aandelen in het restaurant en zijn ook geen familie van de eigenaren. Wij hebben een fijne avond gehad en heerlijk gegeten. Aanrader!