1. Rene 182 punten

We zijn hier geweest naar aanleiding van de Groupon aanbieding. We waren vrij vroeg (17:00) en het personeel was heel aardig. Het eten was wel redelijk, niet spectaculair. De spareribs (zeker geen 500 gr zoals op de kaart stond) waren te hard gegrild waardoor hij zwart en droog was. Koffie compleet als afsluiter was een groot stuk (fabrieks)appeltaart met 4 zoete snoepjes en een handje choco-koffiebonen. Niet echt wat ik ervan verwacht had. (miste iets van bonbon's)

De bediening was onder leiding van een dame die, zoals gezegd, in het begin van de avond heel vriendelijk was. Naarmate het druk werd (serre, restaurant en pizzaria zaten vol) was ze zichtbaar het overzicht kwijt. De 3 jongens in de bediening stonden een beetje bij de bar (die vol stond met vieze glazen, waarom maakte ze die niet schoon?) terwijl de dame constant voorbij rende met borden eten.

Toen we wilden afrekenen stonden er 5 wachtenden voor mij en die jongens maar een beetje aanrommelen bij de bar.

Advies aan die dame: Laat die jongens lekker lopen met de frietjes en regel zelf de kassa. Die jongens moeten echt een veel betere aansturing krijgen. Motiverend gesprek voorafgaand aan een dienst lijkt me meer dan gewenst!

Adives aan de manager: 0,50 rekenen voor een heel klein bakje frietsaus kan echt niet.

We komen hier zeker nog wel een keertje terug als we toevallig langsrijden, maar we rijden er niet voor om.