1. Voor het eerst en het laatst gegeten bij het Stadsrestaurant. Bij binnenkomst werden we niet ontvangen en stonden een beetje klungelig te wachten voordat er een tafel aangewezen werd. Toen we konden gaan zitten moesten we een kwartier wachten op de kaart, toen we daar iets van zeiden werd er een beetje stom gekeken.

Toen het drinken kwam klotste er een bel wijn over de tafel, geen excuses, geen nieuw glas wijn (onbezonnen serveren).

Het voorgerecht was helemaal een lachertje, 5 scampi´s in een creme brulee pannetje waar je 11 euro voor moet betalen. Er zat niet eens een beetje salade bij, of iets anders van garnering wat het een beetje opleukt.

Omdat we geklaagd hadden dat het lang duurde voordat we de kaart kregen kwam het eten wel snel.

Mijn man had nog honger toen we van tafel gingen. De bediening heeft later gevraagd of alles oké was en toen we zeiden dat we het niet oké vonden liep de ober weg zonder ook maar een vraag te stellen, we voelden ons niet serieus genomen.

De inrichting is het enige leuke aan het restaurant, maar daar is echt alles mee gezegd. Nooit meer.