1. Koosje Arends

We moesten vanmiddag drie kwartier wachten op twee broodjes en een pasteitje. Iedereen in de zaak kreeg zijn eten veel sneller. Ik weet niet waar de serveerster last van had. Ik zat te zweten, omdat ik diabetes heb. Ik moet dus af en toe eten. De serveerster gaf als verklaring, dat de kok door zijn rug ging. Alleen bij ons?????

1. paulus
    Van restaurant

Hallo Koosje, Mijn excuses voor het ongemak dit is in het verleden van 24 jaar gastronoom ook nog nooit voor gekomen maar het was echt zo dat de kok door de rug was gegaan. hij had er erg veel last van maar ondanks dat wilde hij de dag wel afmaken.
    Hij heeft echt zijn uiterste best gedaan om alles zo goed mogelijk te maken voor wat hij kon doen.
    Dat u diabetes bent was bij de dames niet bekend daar hadden ze dan zeker rekening mee gehouden ondanks de situatie. maar soms is het onmacht. het is niet gebeurt uit onwil. nogmaals mijn excuus voor deze ervaring. bvd met vriendelijke groet, Paul Derks

2. paulus
    Van restaurant