Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Cindy van Haver

Wij zijn hier gisteren wezen eten met een bon van vakantieveiling, dit is de tweede keer deze week dat ik via vakantieveiling ergens ben wezen eten en voor mij nooit meer!

Het is natuurlijk ook al vreemd dat een “goed” restaurant hier aan mee doet, en niks blijkt minder waar.

Voor ieder (wij waren met zijn 8en) lagen er 4 zielige stukjes vlees op een afgepast vies bord. (en dit voor 2 uur barbecueën).

Hier mocht je 2 uur over doen, dit is natuurlijk in een kwartier al op. Verder onbeperkt friet, wat niet al te best werd aangevuld, salades en stokbrood.

Een regelrechte tegenvaller, ook ontzettend duur alsnog. Wij zijn in totaal met de bon en het drinken er apart bij 120 euro kwijt geweest (exclusief voor of nagerecht), dus voor in totaal 4 stukjes (echt stukjes), wat stokbrood, friet en sausjes.

Hiervoor hadden we bij de slager beter de beste en duurste vleessoorten kunnen kopen en zelf kunnen barbecueën.

Een echte les, voor mij nooit meer een aanbieding voor restaurants via Vakantieveiling.nl.