Op dit adres zit nu: Nom Nom

1. Madera 59 punten

Buitengewoon slechte ervaring hier.

Wij gingen met een groep van 5 wat drinken hier. Omdat het nogal fris was op het terras is er gevraagd of we misschien binnen mochten zitten met ons drinken en voor een aantal met een stukje gebak. (met recht een stukje want veel was het niet, en dat voor 3 euro!)

Nadat wij nog een drankje en wat bittergarnituur hadden besteld werd ons verteld dat dat bittergarnituur niet kon, want binnen was eigenlijk alleen voor eters. Zonder de daadwerkelijke woorden te gebruiken werd ons gevraagd om op te zouten. Hiermee hebben wij dus direct om de rekening gevraagd, wat uiteindelijk nog 10 minuten duurde.

Natuurlijk snap ik wel dat "binnen is gereserveerd voor eters" maar had dan in eerste instantie niet gezegd dat het goed was dat we naar binnen gingen. En als je mensen zo graag weg ziet gaan, wacht dan geen 10 minuten met de rekening. Al met al niet een restaurant waar een van ons nogeens heen zal gaan!