1. Willeke

Hoewel de recensies op andere sites veel positiever zijn, maakte ik me toch zorgen na het lezen van de griezelverhalen op eet.nu. Dus reserveerden wij (vier volwassenen en een 8-jarige) op vrijdagmiddag in de hoop dat het rustig zou zijn, namen we Dettol-doekjes mee voor de vieze tafels en toiletten, besloten we simpele pannenkoeken te bestellen die niet konden mislukken, reserveerden we beslist geen zwevende tafel en verheugden we ons niet op vriendelijk personeel. Nou, de 8 jarige hebben buiten het eten van de heerlijke nutella pannenkoek niet meer gezien, ze ging op in de vrolijke groep kinderen. Alles was schoon, het personeel was snel en vriendelijk, de pannenkoeken waren lekker en gaar (zelfs de dik belegde 'dikke heks'), de vloer in ons restaurant gedeelte bewoog magisch, er was van alles te beleven en de rekening was laag als je bedenkt dat je voor het binnengaan van attracties normaal een vermogen betaald. Het was echt een fantastische middag en eindigde met een gelukkig 8-jarig meisje met een heksenneus en een puntmuts op de achterbank, op weg naar de gewone mensenwereld.