1. Prachtige ligging, helemaal mijn smaak wat betreft inrichting en een zeer vriendelijke bediening.

Een perfecte avond uit dus met vele highlights zoals knisperende amuses, schuim van Wieckse rose bij langoustine in komkommergelei, superzachte saffraanbouillon met mul en citroenrisotto, heerlijke kreeft, de lekkerste Morillessaus ooit, perfecte ganzelever met daarbij een Duitse Auslese wijn (!). Daarna een licht teleurstellend hoofdgerecht met lamsfilet, pesto en rode bietjesmousse wat ondersneeuwde tussen al het andere voorafgaande geweld. Maar dit werd weer goedgemaakt door een heerlijk uitgebreid dessert met o.a. hangop, frambozen en witte chocolademousse. Tot slot bij de thee vele lekkere friandses incl. een mooie Creme Brulee.

Alles smaaktechnisch helemaal in balans met geweldige wijn-spijs combinaties. Zo goed over nagedacht en dus terecht behorend tot de top van ons land. Om trots op te zijn!