1. youri van amerongen

Wij gingen erheen met de gedachte dat we om 8 uur 's avonds nog een broodje konden halen, maar dit kon niet.

Er werd mij verteld dat er een transformatie gemaakt wordt van broodjes zaak overdag broodjes naar 's avonds een bistro-kaart.

Na nog even naar de kaart te kijken waren we over.
    We konden heerlijk op het terras plaatsnemen en er werd vriendelijk voor ons een warmtelamp aangestoken. Onze verwachtingen van het eten werden voldaan, al dan niet overtroffen. Een erg lekker uiensoep met echte gruyere erover... heerlijk!

Vervolgens nam ik een kogel door de weide en mijn vriendin de mossels.

Beiden erg lekker en zeer krachtig van smaak.

Als dessert nam ik koffie en mijn vriendin de brownie.
    Ook wederom zeer goed, van de brownie kan je gewoon ruiken wanneer de koks deze uit de oven halen, smeuïg en puur! Er wordt verteld dat als je niet van pure chocolade houdt het verstandig is om het met de slagroom te eten waarmee het geserveerd word. Na het afrekenen waren we nog geen 60 euro kwijt en zijn toch heerlijk even weg geweest.

Ongelovelijk dat een broodjeszaak dit is geworden.

Wij komen hier bij een bezoek aan Tilburg zeker weer!

The Talk, blijf zo groeien!